11 månader!

Jag saknar dig oerhört mycket, du har varit borta allt för länge nu!
Det har nu gått 11 månader sen du försvann upp i det blå, och det är fortfarande svårt och förstå att du aldrig mer kommer tillbaka. Sista gången jag träffa dig, visste jag inte att det var sista gången på riktigt! Om jag hade vetat de hade jag varit med dig varje sekund, inte släppt blicken ifrån dig. Men den dagen vi ses igen så ska jag aldrig släppa taget om dig igen!  Hoppas du tar hand om Eddie :) Han skulle verkligen gilla dig, för var så snäll imot djur.. Men hoppas du har det braa , där du är nu älskling!
Vi saknar dig här nere, vila i frid ♥

Jag älskar dig.. / din Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0