jag saknar dig bror.

Förlåt att jag inte har skrivit här på länge :/ men vet inte vad jag kan säga,skriva..
du vet redan allt. jag saknar dig så himla mycket, mer än ord kan beskriva. Det är så himla tomt utan dig, tomheten och saknaden sitter i hela tiden, blir aldrig bättre.. bara värre känns det som. men fortsätter vara stark för dig!

som du nog vet ska du bli morbror i maj, önskar verkligen du var här och fick uppleva det. och att det som ploppat ut fick träffa dig. Du kommer nog träffa den, men utan att vi ser dig eller vet om det.. eller jag vet att du kommer hälsa på!:)
hoppas du har det underbart bra, bättre än bäst, vart du än är.
vi saknar dig, önskar mer än allt att du kom hem en dag. och att allt som hänt inte var sant:(
menja... förlåt iallafall för jag inte skriver så mycket här längre, som sagt.. vet inte vad jag kan skriva, får inte fram saknaden eller tomheten i ord hur mycket jag än försöker.

vi ses en vacker dag igen storebror, eller hur?
vila i frid! ♥ jag älskar dig / lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0