Vila i frid himlens vackraste ängel ♥

Idag är det 9 månader sen du försvann, dom 9 månaderna har varit otroligt jobbiga i perioder. Jag vill ha ett svar på om det verkligen är du som är hemma hos C och berättar massa grejer, varför ni krocka? Och det va pga glöden ifrån en cigg som du tappa kontrollen över bilen. Men jag tror inte riktigt på det, du rökte inte änns. Eller ja, du feströkte ibland. Om några andra rökte, så varför skulle du röka just då? :( Men jag vet inte, det kanske är sant, vem vet.. Man vill fortfarande inte tro att du är borta, och inte kommer tillbaka nå mer, det går inte in i huvudet. Och inatt så drömde jag om dig, igen.. Det var så verkligt, och när jag vaknar så känns det så tomt utan dig, det har gjort det i 9 månader nu.. Saknaden har tagit över allt, men jag kommer aldrig glömma ditt underbara leende, din underbara personlighet. Och jag kommer aldrig glömma dig, Patrik Krans! Du kommer alltid finnas kvar i mitt inre. Jag älskar dig killen, du var bäst! ♥

Vila i frid älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0