I miss you Patrik Krans!

Allt jag gör påminner mig om dig, verkligen allt. Vill bara att du ska komma tillbaka, så allt kan bli som vanligt. Saknaden gör så ont, vill inte känna såhär mer. Ingenting kan bli som förut, aldrig utan dig. Jag vill skriva hur mycket som helst till dig, men orden kommer inte fram. Det blir helt tomt i huvet, men du vet redan hur jag känner. Patrik Krans det namnet glömmer jag aldrig, aldrig nånsin. Det var den killen jag var förälskad i, den bästa jag visste. Den personen jag aldrig glömmer, du var den finaste jag visste. Jag saknar dig så otroligt mycket, snälla kom tillbaka. Men hur mycket jag vill och ber så kommer aldrig min önskan slå in, det är min tur att komma till dig den här gången. Jag saknar & älskar dig himlens vackraste ängel, vila i frid. Vi ses på andra sidan baby ♥
/elin



sista bilden på dig, du ser så himla lycklig ut.
hoppas du har det bra, där du är nu
:( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0