:(

dagarna bara går och går, men du kommer inte tillbaka..
om 8 dagar blir du 18 år, jag hoppas att du får en bra dag då och att man kan ta körkort där uppe där du är nu, och ja, göra allt du skulle göra.

jag saknar dig så otrooligt obeskrivligt mycket, även om jag inte visar det så mycket eller något. så vet du att jag gör det. Det är verkligen jobbigt att du inte är här patrik, jag behöver dig.. så otroligt mycket.
jag vill ha tillbaka min storebror..  trodde aldrig att du skulle försvinna, men när du gjorde det så lärde jag mig att man ska aldrig ta något förgivet. för när man gör det, använder man inte tiden med dom man älskar som man borde.. jag ångrar så otorligt mycket idag. jag önskar tex, att jag pratade oftare med dig än vad jag gjorde, jag ångrar alla bråk, allt dåligt.. men jag kan inte ändra på det nu, det är försent.

dagen vi ses igen så ska jag ändra på allt som var dåligt, eller ja. det enda som var dåligt var ju våra små tjafs egentligen.. och alla syskon bråkar ju någon gång.. det gör alla.
men när man förlorat det så ångrar man det, ja man bara gör det. svårt att förklara för er som inte vet hur det känns, för er som vet. ni vet..

jag saknar dig iaf, och hoppas att du har det bra nu.
och att du kikar ner på oss lite då och då...?
jag älskar dig! vila i frid storebror, vi ses.

Kommentarer
Postat av: Mia

Linda unga fina människa! Nu är det bara 3 dagar kvar till 18-års dagen vi inte får vara med och fira :'( Det är så jäkla tragiskt å fortfarande så svårt att fatta!!! Du är nog inte ensam om tanken att man skulle ha pratat,frågat,busat,skrattat och gjort så mycket mer än bara det man "tänkte" göra längre fram...man vet såå lite. Det vi kan göra nu är att försöka minnas allt bra som en gång var... Jag är säker på Himlens vackraste ängel aldrig kunnat fått en bättre Lillasyster <3 så var snäll mot och rädd om dig själv gullhjärta, Kramar!!!

2009-11-04 @ 13:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0