7 månader...

nu inatt är det 7 månader sen du lämnade oss.. saknaden bara växer hela tiden och det finns inget att göra åt det.
dom första månaderna drömmde jag jämt om dig, men sen så försvann det.. försökte drömma om dig, men man kan inte styra sina drömmar. men försökte och hoppades jämt innan jag somnade, för i drömmen är enda gångerna vi kan ses tills jag dör. nu den senaste månaden har jag drömt om dig jätte mycket, fast har mest skällt på dig i drömmarna för att du dog, jätte konstigt :( fast det skulle jag gjort om jag träffade dig också.. fast skulle blivit mest lycklig och glad.

jag saknar dig så sjukt mycket, det gör alla som kände dig bra.
hoppas du har det bra, vi kommer ses igen. det vet jag.
vila i frid..<3 / lillasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0