<3

Du log mot mig för en sista gång, du tog bort ifrån mig alldeles för tidigt. Jag har aldrig varit så kär i nån annan som jag var dig, du var den bästa jag visste. Allt jag ville ha! Men tyvärr så fick jag reda på att du kände likadant försent. Jag saknar dig oerhört mycket, det finns ingen som kan din plats som du har hos mig. Det finns ingen som är som du, för det finns bara en och det var du. Jag önskar verkligen att du kunde komma tillbaka, varför var det din tur ? Jag hatar att gud tog tillbaka dig förtidigt. Det var inte din tur, det var det verkligen inte. Du var för ung för att dö, du var för fin för att dö nu! Åh älskling, jag saknar dig så jävla mycket. Det har ändå gått 7 månader sen du försvann, och det känns som flera år. Jag vill ha dig hos mig, så jag bara kan få krama om dig igen, känna dina läppar imot mina.
Vila i frid Patrik Niklas Krans..
/ din Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0